Elite Polska
01 Blog
ZAPOTRZEBOWANIE ENERGETYCZNE
MotywacjaTrening
| Jagoda Szulc ZAPOTRZEBOWANIE ENERGETYCZNE

Od czego zależy nasz metabolizm?„Dlaczego ja trenuję, a nie chudnę?”„Jem tyle co koleżanka z pracy, a ja jeszcze tyję?”Warto zacząć od paru pytań:Jak wygląda Twoja aktywność w ciągu dnia?Czy poza ustalonymi posiłkami podjadasz np. pijesz dodatkową kawę z mlekiem i cukrem, zjadaszparę orzeszków, fit batonik?Czy dobrze oszacowałeś swoje zapotrzebowanie?Może przez narzuconą za niską kaloryczność nie […]

SEXY PUPA NA WIOSNĘ – JAK TO ZROBIĆ? ĆWICZENIA Z OBCIĄŻENIEM.
MotywacjaTrening
| Natalia Deja SEXY PUPA NA WIOSNĘ – JAK TO ZROBIĆ? ĆWICZENIA Z OBCIĄŻENIEM.

Chcesz mieć sexy pupę? Kto by nie chciał! Żeby uzyskać taki efekt, do tradycyjnych treningów fitness, jogi czy biegania, dodaj ćwiczenia siłowe na mięśnie pośladkowe wielkie. Trenuj te partie min. 2 razy w tygodniu. Pamiętaj o minimalnej 1-dniowej przerwie pomiędzy treningami – Twoje mięśnie muszą mieć czas na regenerację.Efektywność ćwiczeń w treningu na pośladki zależy […]

Loader