Elite Polska
01 Blog
TRENING NA CZCZO – HIT czy KIT?
MotywacjaTrening
| Aleksandra Chołody TRENING NA CZCZO – HIT czy KIT?

Jako osoba aktywna od zawsze, próbowałam już różnych opcji.Treningu na czczo.Treningu na tzw. Kawie kuloodpornej.Treningu po koktajlu.Treningu po zwykłym śniadaniu i po białkowo-tłuszczowym. Która opcja jest najlepsza?Zależy… Zależy od rodzaju treningu:– trening typu cardio (spacer, slow jogging, rower, basen, orbitrek) – śmiało możesz robić na czczo, bo organizm czerpie energię przy tego typu aktywnościach w […]

ZAPOTRZEBOWANIE ENERGETYCZNE
MotywacjaTrening
| Jagoda Szulc ZAPOTRZEBOWANIE ENERGETYCZNE

Od czego zależy nasz metabolizm?„Dlaczego ja trenuję, a nie chudnę?”„Jem tyle co koleżanka z pracy, a ja jeszcze tyję?”Warto zacząć od paru pytań:Jak wygląda Twoja aktywność w ciągu dnia?Czy poza ustalonymi posiłkami podjadasz np. pijesz dodatkową kawę z mlekiem i cukrem, zjadaszparę orzeszków, fit batonik?Czy dobrze oszacowałeś swoje zapotrzebowanie?Może przez narzuconą za niską kaloryczność nie […]

Loader